lördag 10 februari 2007

En vanlig dag

I går hade man fyllt på med muggar i kaffeautomaten och tur
var det så man orkade vara vaken hela dagen, för precis som dagen
innan så var luften minimal i tingsrätten. Och fönstrena går inte att öppna
eftersom dom är låsta, vilket gör att det inte går att vädra.
Fönstrena är låsta eftersom det händer att folk försöker hoppa ut genom
fönsrena för att försöka rymma eller rentav försöka ta livet av sig.
Jag åt lunch på Spisa hos Helena där jag åt en utsökt oxfile, pommesfrites
och rödvinssås.

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
rättegångsbloggen sa...

Johan Noren, din kommentar är raderad för att den inte uppfyller de kriterier som jag vill ha bland mina kommentarer. Dvs att inte skriva kränkande.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
rättegångsbloggen sa...

Det här är andra gången jag är tvungen att radera Johan Noréns kommentarer.
Johan Norén, din kommentar är raderad för att den inte uppfyller de kriterier som jag vill ha bland mina kommentarer.